دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

تولد دوستای آبنبات

1391/11/21 10:11
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ی قشنگم

داشتم به وبلاگ دوستات سر می زدم که دیدم که دو تا از نی نی های توراهی به سلامتی به دنیا اومدن خیلی خوشحال شدم خداروشکر مادرها و بچه ها همگی سالمند.

اولی هلیا خانم و دومی یسنا خانم

تولدشون رو به مامان باباهای خوبشون تبریک میگم. انشالله که زیر سایه پدرو مادرشون عمر باعزت داشته باشند.

ایشالله آبنبات خاله هم صحیح سالم بیاد بغلمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شاه نی نی
21 بهمن 91 10:26
خدا رو شکر . دعا کنید نی نی منم سر وقت دنیا بیاد و سالم باشه .




ممنون حتما...
انشالله که شما هم به سلامتی فارغ بشید
ملیکا
21 بهمن 91 11:27
منم تو تبریک شریک
مامان صدف
24 بهمن 91 13:36
تولدشون مبارک باشه.
مامان عاشق
30 بهمن 91 8:57
ممنونم عزیزم ایشالا تولدت ابنبات شما


خواهش می کنم هلیا خانمو از طرف من ببوسید
نی نی چوچولوی مامان و بابا
30 بهمن 91 12:44
سلام عزیزم.مرسی که چند بار اومدی و بهمون سر زدی..ببخشید نتونستم بیام پیشت..الانم به زور نشستم.فقط اومدم ازت تشکر کنم.بازم ممنوم.


سلام دوست من قابل شما و یسنا خانمو نداره... امیدوارم در کنار هم شاد و سلامت باشید
مانلی مادر باران
30 بهمن 91 15:09
سلام ابنبات بلاخره پا تو این دنیا عجیب گذاشتی یا هنوز باید صبر کنیم


سلام هنوز نه ولی داریم یواش یواش نزدیک میشیم
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 16:38
سلام عزیزم پسرم تو مسابقه شرکت کرده و برای برنده شدن به رای شما احتیاج داره ممنون میشم به سایت زیر بری و بهش رای بدی
کد515 امیر محمد
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
رای دادی حتما خبرم کن


سلام ظاهرا دیر رسیدم و رای گیری تمام شده بود...