دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

سلام

1393/5/6 4:58
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

چقدر زود میگذره.... انگار همین دیروز بود ماه رمضون شروع شد ولی امروز دیگه روز آخره...

انشالله که نماز و روزه هاتون قبول باشه.

به همین زودی خواهرم به نیمه ی راه رسید و بیست هفته از 40 هفته گذشتتتتتتتت.

هفته ی پیش هم رفت سونو و دیگه کاملا قطعی شد که بچه ش پسره.

به اسمهای دیگه ای هم فکر کرده از جمله: سینا و آرمان

تا ببینیم بالاخره اسم این گل پسر چی میشه.

توی ماه رمضون بارانم 4 سالش تموم شد و پا به پنجمین سال زندگیش گذاشت! چند روزم هست که لثه هاش درد میکنه و هیچی نمی تونه بخوره فکر کنم دندون شش داره درمیاره... خیلی زوده! نه؟

طفلی دنیا حسابی لاغر شده یه مدت مریض بود و وزن کم کرد ولی بارداری مامانش هم بی تاثیر نیست نمی تونه مثل قبل بغلش کنه همین توی روحیه ش خیلی تاثیر داره گاهی هم حال و حوصله نداره خیلی سخته واقعاااااااا...

برای هر سه شون آرزوی سلامتی دارم.

راستی عیدتون مبارک

پسندها (3)

نظرات (3)

محيا كوچولو
10 مرداد 93 22:39
سلام خاله جوني خوبين ايشالله با باران عسلي و ساير عسلي ها ماشالله سرتون خيلي شلوغه خودتونم كه خبري نيست ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد التماس دعا وقتي حرم ميريد
مامان فرنيا
14 مرداد 93 14:42
سلام انشالله حبه انگور به سلامتي بدنيا مياد و وقتي يك كمي بزرگ شد همبازي خوبي واسه آب نبات ميشه و تلافي اين مدت كه ماماني كمي سخته اش است دخملي را بغل كنه در مياد
fatima
22 مرداد 93 12:47
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. خواهر زاده نازی داری خوش به حالت خدا حفظش کنه... منم خیلی دوست دارم خاله شم ولی هنوز....... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......