دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

نمایی از اتاق آبنبات + باران

1391/11/16 17:22
288 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خاله

وارد ماه نهم زندگی جنینی ت شدی، مبارکه

وقتی فکرشو می کنم یهو دلشوره می گیرم. انگار اصلا آمادگی ندارم هنوز!

(یکی دیگه میخواد بچه دار شه من آمادگی ندارمنیشخند)

انگار عادت کردم فقط توی دل مامانت باشی و حرکتت رو ببینم یا لمس کنم

باورم نمیشه قراره به دنیا بیای و بغلت کنم... به همین زودی...

خداجون مواظب خواهرم و دخترش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زن عموی امیر علی
21 بهمن 91 15:50
سلام ابنبات پس کی بدنیا میای خاله و دختر خاله مهربونت و خیلی های دیگه رو از انتظار کشیدن فارغ کنی . امیدوارم تپل مپل و سرزنده مثل دختر خاله جونت باشی


سلام ممنونم
دعا کنید واسه آبنبات و مامانش
شاه نی نی
22 بهمن 91 12:23
اشتباهی اسمتونو آوردم . شرمنده . مرسی که سر زدین .


خواهش می کنم
مامان مانی مسافر کوچولو
22 بهمن 91 16:43
,وای چه نازه اتاق نی نی خوشمله مبارکه


ممنون
مریم مامان باران
23 بهمن 91 15:26
چه اتاق قشنگی ! چه وبلاگ قشنگی ! چه خاله مهربونی! به سلامتی انشاله نی نی تون به دنیا بیاد چشم تون روشن شه ! اگه دوست داشتید به خونه ما هم سر بزنید !


ممنون حتما
مامان چند تا فرشته
30 بهمن 91 2:38
سلام
خیلی اتاقش گرم و ارومه باران کوچولو هم که یکی از عروسکای اتاق شده راستی اسم ابنبات چی شد نکنه میخواد همون ابنبات بمونه
خصوصی داری خاله جونی


سلام ممنون اسمش که هنوز "دنیا"ست فکر کنم دنیا بمونه
بابت رمز هم ممنون
مامان عاشق
30 بهمن 91 8:58
بالاخره هرکسی امادگی مخصوص خودشو باید داشته باشه