دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

شاید...پسر...

1393/3/23 15:21
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

این بار هم با یه خبر جدید اومدم.

خواهرم چند روز پیش رفت برای سونوی غربالگری.

این جایی که برای سونو رفته بود توی تشخیص جنسیت حرف نداره و اغلب درست حدس می زنه! میگم حدس میزنه چون هنوز برای تشخیص جنسیت زوده تازه داره سه ماه تموم میشه و واسه دنیا هم توی همین سن دختر بودن رو تشخیص داده بود و این بار "پسر" بودن رو!

بالاخره ما هم یه پسر محرم توی فامیل پیدا می کنیم اگه خدا بخواد!

مامان و بابام هم که خودشون پسر ندارن خیلی دوست دارن یکی از نوه هاشون پسر باشه

بنابراین مسوولیت پسر آوردن از دوش ما هم برداشته میشه!

از اون طرف هم که بابای دنیا تک پسره اونام دوست دارن پسرشون یه پسر داشته باشه دیگه!

و اینجوری با ورود این گل پسر به خانواده کلی از مشکلات و نگرانی ها برطرف میشه!!!

میدونم سالم بودن از همه چی مهم تره برای سالم بودنش که همیشه دعا میکنیم اما اگه پسر هم باشه چه شود...... (هرچند من همیشه عاشق دخترم!)

حالا مساله مهم در اینجا (!) یک اسم پسر که به دنیا بخوره هست چون ما چند تا اسم دختر متناسب با دنیا انتخاب کرده بودیم از جمله :

مامانم: رویا

خواهرم: دیانا

خودم: رونیا

اما اسم پسر خیلی سخته که با دنیا جور بشه البته پیشنهاداتی هست از جمله:

خواهرم: بردیا (البته این پیشنهاد خودم به خواهرم بود)

شوهرخواهرم: پویا (به نظر من اصلا به دنیا نمیاد خیلی نقطه داره!)

مامانم: پارسا (اینم به دنیا نمیاد... خب نمیاد دیگه)

خودم: دانا

نظر شما چیه؟؟

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شاه نی نی
26 خرداد 93 14:06
سلام این روزها یه کم مشغله دارم . نتونستم زودتر بهتون سر بزنم . ممنون که به رزا سر زدین . امیدوارم نی نی گلتون صحیح و سلامنت باشه .
خاله ی آبنبات و حبه ی انگور
پاسخ
سلام و ممنون
پديده
27 تیر 93 18:11
دارا
خاله ی آبنبات و حبه ی انگور
پاسخ
دارا هم قشنگه جزو اسم های پیشنهادی من بود