دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

سلام به آبنبات خودم

1391/11/5 18:06
270 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی خاله جونم؟

دو سه روز بود که میخواستم برم خونه ی شما به مامانت کمک کنم واسه خرده کاری های اتاقت ولی نمیشد چون عمو امتحان داره از طرفی هم باران در حال آموزش دستشویی رفتنه نمی شد برم...

امروز صبح بالاخره رفتم. روتختی که مامان خریده بود رو پهن کردیم و لوستر رو بابایی نصب کردند. پرده رو هم مامان دوخته بود می خواستم اتوش کنم که بابا نصب کنند ولی فرصت نشد چون تا ساعت 2 داشتیم برچسبا رو می زدیم. بچه م باران هم دلتنگ شده بود هی زنگ می زد که مامان کی میای؟

روی در اتاقت یه کیتی خوشگل زدیم، روی درهای کمد دیواری یه مینی موس و یه پو. برای دیوار هم مامانت یه درخت خوشگل گرفته بود.این شکلی:

البته اون خرگوش یه برچسب جدا بود که خودمون ابتکار به خرج دادیم کنار درخت چسبوندیملبخند

 

راستی مامانت تصمیم داره اسم دیگه ای برات انتخاب کنه. من که با دنیا موافقم به نظرم خیلی قشنگه ولی دوست داره اسم قرآنی برات بذاره. هنوز که انتخاب نکرده ولی فعلا شما آبنبات خاله باش تا اسمت مشخص بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان چند تا فرشته
6 بهمن 91 1:25
سلام
دنیا که اسم قشنگیهفکر میکردم قرانیه باران نازمو ببوس


سلام ممنون
نی نی چوچولوی مامان و بابا
8 بهمن 91 17:42
سلام.حال شما خوبه؟مرسی که دو سه باربه وبلاگ من سر زدید.ولی من تو نی نی وبلاگ هرچی کپی پیس میکنم نمیشه. به خاطر همین آپ نمیکنم.وبلاگ اصلیمو براتون میزارم.اگه دوست داشتین بیاین اونجا..خوشحال میشم.


سلام ممنون که خبر دادید من هی میومدم میدیدم آپ نکردید...
حتما به وبلاگتون سر می زنم ولی متاسفانه برای وبلاگای بلاگفا نمی تونم کامنت بذارم.
برای شما و نی نی تون آرزوی سلامتی دارم
باران زندگی
11 بهمن 91 14:20

ظاهرا همه چیز آمادست
ایشالله یه آبنبات خوشگل و خوشمزه و شاقالو و خوردنی به زودی دنیا بیاد
ما هم چشم انتظاریم


ممنون
نی نی چوچولوی مامان و بابا
14 بهمن 91 12:52
سلام عزیزم.چرا نمیتونید برای بلوگفاذ کامن بزارید؟


سلام نمی دونم... میگه "کد صحیح را وارد نکردید" خیلی وقته، توی وبلاگای مختلف هم امتحان کردم همین اشکال رو می گیره...
مامان چند تا فرشته
16 بهمن 91 3:46
سلام خیلی باحال بود حلقه ای که دور خودتون میزنین رو میگم چیکار کنیم گاهی هم باید بی منت خودمون به خودمون محبت کنیم ای امااااااااااان
باران زندگی
16 بهمن 91 15:05
آبنبات آبنبات پس تو کِی میایی
بر وزن (کربلا کربلا ما داریم می آییم)



می آیم می آیم ... باران زندگی (برهمون وزن!)
مامان فرنیا
16 بهمن 91 15:40
خاله جون خوب از اتاقش یک عکس میگذاشتی تا ماهم نتیجه ان همه زحمتتون را ببینیم ولی این درخت که خیلی قشنگه پس معلومه که سلیقه تون عالیه و حتما اتاق خیلی خوشکل شده