دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

خداروشکر...

1391/10/25 12:32
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آبنبات خودم آرزو می کنم خوب خوب باشی خاله جونم

چند دقیقه پیش مامانت بهم زنگ زد و گفت که نتیجه ی آزمایش خوب بوده و قندش پایین اومده خداروشکر.

13 دی تولد بابایی بود. همون روز هم مامانی رفت سونو. دکتر یه فیلم هم از آبنبات خاله بهشون داده بود زیاد طولانی نبود همه چیز هم توش بود الا صورت ماهت... یعنی من خیلی دوست داشتم صورتت رو ببینم ولی خیلی واضح نبود بجاش ستون فقرات و قلب و کلیه و مغز و ... توش مشخص بود که مامان برامون توضیح داد لبخند

آرزو می کنم خوب خوب باشی و این زمان باقیمونده تا اومدنت به خوبی طی بشه و صحیح و سالم بیای توی بغلمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا مو فرفری
25 دی 91 15:37
سلام به آبنبات خاله و خاله آبنبات و مامان آبنبات خداروشکر که همه چیز خوبه خیلی خوشحال شدم .تولد بابائی آبنبات هم مبارک.
ببخشید بابت تاخیر آرینا دو هفته ائی می شه که سرماخورده البته الان خیلی بهتره .


سلام دوست قدیمی
خداروشکر که بهتر شده منم تعجب کردم از تاخیر شما در آپ کردن وبلاگ آرینا جون
امیدوارم سالم باشید
مامان عاشق
26 دی 91 14:55
به به خدا رو شکر که قند مامان ابنبات اومد پایین
شاه نی نی
26 دی 91 14:55
من رفتم تو 8 ماه . به زودی عکس های رزا رو میذارم .


به سلامتی
پس اسم جدیدش رزا خانمه... خیلی قشنگه مبارکه
مامان چند تا فرشته
26 دی 91 17:03
خدار و شکر خیال خاله مهربون هم راحت شد
زهرا مامان قاصدک
29 دی 91 20:51
خوشحالم که نگرانی تون برطرف شده
مامان صدف
2 بهمن 91 14:46
خدا رو شکر که همه چیز رو به راهه.
میگم واسش یه اسم بزار که یه کم درصد قندش پایین تر باشه. آخه اب نبات خیلی شیرینه.
مثلا" پاستیل. به نظرم بهتره


ممنون... اینم حرفیه