دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

دعا کنید...

1391/10/8 23:19
278 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز خاله خیلی نگرانت شدیم قربونت بشم.

این ماه مامانت آزمایش قند خون داد و ظاهرا قندش بالا بود. امروز بهم زنگ زد منم کلی دلداریش دادم که نگران نباشه چون استرس و نگرانی خیلی مضرتره واسه خودش و گل کوچولوش...

راستش خودم فکر می کردم چیز مهمی نیست و خیلی ها این مشکلو پیدا می کنند ولی خطرناک نیست اما امروز که دیدم مامانت خیلی نگرانه و حتی گریه ش گرفت وقتی راجع بهش حرف می زد منم رفتم سرچ کردم ببینم چه خبره دیدم اونقدرها که من فکر می کردم بی خطر نیست.

اما مطمئنم در مورد مامانت هنوز نگران کننده نیست چون اگر اینطوری بود دکتر جدی تر برخورد می کرد. در موارد خیلی شدید هم باید انسولین تزریق بشه ولی فعلا فقط رژیم غذایی به مامانت داده. با این حال منم از ظهری یه کم نگران شدم.

می دونم این جور نگرانی ها توی دوران حاملگی طبیعیه. آدم با کوچکترین چیزی استرس می گیره و دست خودش نیست منم همینجوری بودم خب.

فقط باید توکل کرد به خدا. دوستای خوبم برای سلامتی شون دعا کنید.

خدایا خواهرم و فرشته کوچولوشو به تو می سپارم مواظبشون باش...

اللهم صل علی محمد و آل محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 23:48
*سلام ، ایام بر شما خوش *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




من به هیراد جان رای 5 دادم امیدوارم اول بشه...
مامان آرینا موفرفری
9 دی 91 9:40
الهییییییییییی ، خیلی ناراحت شدم انشااله که چیزی نیست و با رژیم غذائی برطرف می شه .عزیزم حتما براش دعا می کنم.


خیلی ممنون دوست خوبم
مامان گیسوجون
9 دی 91 12:07
سلام خاله مهربون
عزیزم ان شاا... که با دارو کنترل می شه خیلی از دوستای منم اینجوری بودن ماشاا... الان همشون نی نی های خوشگلشون بغلشونه


سلام انشالله که همین طور بشه براشون دعا کنید خیلی ممنونم
شاه نی نی
9 دی 91 15:55
سلام . منم امروز رفتم دکتر و گفت قندت 160 هستش و بهم رژیم داد . منم یه کمی میترسم اما میدونم با رعایت کردن خوب میشیم بهش بگو قصه نخوره .


سلام ممنون که اومدید
انشالله هردوتون سالم باشید و بچه های نازتون هم همین طور
زهرا مامان قاصدک
9 دی 91 21:21
سلام عزیزم نگران نباشید خیلی ها تو دوره بارداری دچار این عارضه می شن انشاا... که خواهرتون به سلامتی این دوره رو طی می کنه .



سلام دوستم خیلی ممنون امیدوارم شما و رهام جان هم سلامت باشید
مامان صدف
10 دی 91 8:32
...
البته دلم تو عکس معلوم نیست. چون نشستم.
باران جونو ببوسید.

دعا میکنم هیچ مشکلی برای خواهرو خواهرزادهء عزیزتون پیش نیاد. توکل به خدا


خیلی ممنونم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
12 دی 91 11:03
انشالله که مشکلی پیش نمیاد از بس نی نی شیرینه
من سر نازی یک ماه انسولینم زدم خواهر الان بچم مثل گله سالم و خوب خودمم سر دومی قندم پایینم بود رژیم رو رعایت کن پودر گشنیزم از عطاری بگیر با ماست و سالاد بخور روزی نیم ساعتم پیاده روی انشالله که زودی میاد پایین


خیلی ممنون از راهنمایی تون... انشالله...
هر دو تا گل تون رو ببوسید
مامان عاشق
12 دی 91 11:13
سلام خاله ابنبات شیرین
غصه نخور خاله جونی ایشالا نه مشکلی برا ابجی جونت پیش میاد نه برا ابنبات خاله


سلام دوست من خیلی ممنون امیدوارم همین طور باشه
مادر باران
19 دی 91 9:01
اصلا نگران نباش عزیزم برا منم این مشکل پیش اومد بود کمی قندم بالا بود دکترها خودشون مواظب اوضاع هستن اونی هم که نگهدار همه ی موجودات خودش حواسش به همه چیز هست


دکترش که خیلی ریلکس برخورد کرده یعنی چیز خاصی نگفته بهش فقط برای یک ماه بعد دوباره آزمایش نوشته منم همینه گفتم که اگه خیلی جدی بود خب اقدام جدی می کرد... اما خواهرم از عواقبش پرسیده اونم گفته بهت نمی گم که فکر و خیال نکنی خواهرم هم بیشتر نگران شده...
مامان گیسوجون
19 دی 91 13:39
خبر جدید چی داری از نی نی و مامانش


خواهرم امروز دوباره رفته آزمایش... ایشالله جوابو که برد پیش دکتر خبرشو میدم
مامان چند تا فرشته
22 دی 91 2:09
سلام
حتما نی نی خیلی شیرینه


سلام
آبنباته دیگه معلومه که شیرینه...
براشون دعا کنید
مامان ماني مسافر كوچولو
23 دی 91 21:48
ايشا.. چيزي نيست


ایشالله
شاه نی نی
24 دی 91 16:01
تو خوبی ؟ نی نی شما در چه حاله . به منم گفت قندت بالاست اما با کمی رژیم خوب شدم.


خداروشکر... چند روز پیش خواهرم رفته بود سونو خوب بوده خداروشکر