دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

نتیجه سونوگرافی....

1391/8/10 10:33
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونم الهی من فدات بشم

مامان امروز ساعت 7 وقت سونو داشت. من باهاش نرفتم چون اونجا همراهی راه نمیداد اما به مامان گفتم سریع بهم زنگ بزنه و خبرشو بده...

چند دقیقه پیش داشتیم با شوهرخاله (بابای باران) حرف می زدیم یهو دیدم باران داره میگه: خاله خاله....

نگاه کردم دیدم تلفنم داره زنگ می خوره. ضربان قلبم رفت بالا. یه بسم الله توی دلم گفتم و گوشی رو برداشتم و گفتم: سلام خوبی؟ چی شد؟ مامان هم گفت: دختره... منم یه جیغ زدم و کلی خوشحالی کردم niniweblog.com

خداروشکر دکتر گفته صحیح و سالمی عزیزدلم. خیلی خوشحالم. بارانم داره دخترخاله دار میشه خودش هم میشه دختر خاله. امیدوارم دوستای خیلی خوبی واسه ی هم باشید. niniweblog.com

راستی وقتی تلفنو قطع کردم از خوشحالی میخواستم بارانو بغل کنم و بهش تبریک بگم.niniweblog.com

صداش زدم گفتم باران بیا اینجا مامان... باران هم که جوگیر شده بود از عکس العمل های من جیغ شادی کشید و دوید توی اتاق! ولی چند ثانیه بعد اومد توی بغلم. منم کلی بوس بوسیش کردم.

الهی من قربون هر دو تاتون بشم عسلای من. دیگه برای دیدنت لحظه شماری می کنم...

 

اینو بگم که درسته خیلی خوشحالم که خواهرم دختر دار میشه اما اگه پسر هم بود خیلی خیلی دوسش داشتم چون بچه های خواهر همیشه واسه خاله ها عزیزند. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرنيا
9 آبان 91 10:45
سلام ممنون كه به ما سرزديد حس شما را خوب ميدونم چون من هم وقتي خاله شدم خيلي لذت بخش بود هنوز هم اولين پسر خواهرم را (الان دوتا پسر داره)يك جور ديگه دوست دارم


سلام همین طوره. ممنون که اومدید
مامان فرنيا
9 آبان 91 10:46
عزيزم راستي مباركه كه ني ني دختره من عاشق دختر هستم


من هم عاشق دخترم... ما خودمون سه تا دختر هستیم و قراره هر کدوم سه تا دختر بیاریم!!!
مامان فرنيا
14 آبان 91 8:31
بله شناختم خاله اب نبات مامان باران ايشالله ني ني به سلامتي به دنيا بياد و دل خاله اش را ببره با صداي خنده هاش
محيا كوچولو
14 آبان 91 23:52
سلام خاله ايشالله بسلامتي
پس شماهم براي اولين بار خاله ميشيد و باران عسلي هم براي اولين بار دختر خاله
مباركتون باشه
خاله جوني اسم جانان هم خيلي به باران ميادش

سلام محیا جونم خوبی خاله جون؟
آره باران که میگه : باز باران با ترانه! باید اسمشو بذاریم ترانه...
مامان بچه
17 آبان 91 15:41
وای کی بشه جنسیت نی نی من هم مشخص بشه


به زودی انشالله...
وقتی جنسیت مشخص میشه آدم احساس خوبی پیدا می کنه انگار هویت پیدا می کنه و تکلیفت روشن میشه
امیدوارم سالم باشه و همونی که میخواید