دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

بازم باید منتظر باشیم

1391/8/7 23:18
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبنباتم خوبی خاله جونم؟

مامان جون 5شنبه رفت دکتر و دکتر براش سونوگرافی نوشته اما گفته دو هفته ی دیگه برو که مطمئن باشی...

مامان هم گفت باشه چند روز دیگه هم صبر کنیم. دوشنبه یا سه شنبه میره. من که میگم همین الان هم مشخصه و لازم نیست این قدر صبر کنیم.

خاله جون قول بده وقتی رفتیم سونو پشتتو به ما نکنی که نبینیمت یا پاهاتو جمع کنی و ناز کنی.ابرو

آبنبات خاله

هر وقت از جلوی مغازه های لباس بچه رد میشم دلم میخواد برم همه ی لباسای کوچولو و خوشگلو برات بخرم خیال باطل اما نمی دونم دخترونه بگیرم یا پسرونه... دوست دارم زودتر بریم و برات تخت و کمد بخریم... نازنکنی ها من دیگه طاقت ندارمماچ

دوست دارم عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان قاصدك
8 آبان 91 10:05
سلام خاله مهربون و منتظر ؛ مباركه خاله شديد ! اميدوارم ني ني نازتون سالم باشه ! ممنون كه به منو قاصدكم سر زديد


سلام مامان قاصدک
شناختید منو؟