دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

احساست کردم!

1391/7/28 15:57
206 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مامانی دراز کشیده بود که یهو گفت داره تکون می خوره. منم که کنارش بودم فوری دستم رو روی شکمش گذاشتم. مامانی گفت اینجوری که متوجه تکونش نمیشی... اما همون لحظه یه حرکت خیلی خفیف زیر دستم احساس کردم. وقتی بهش گفتم که چه جوری بود مامانت هم تایید کرد یعنی منم تونستم حرکتت رو احساس کنم!

قربونت بشم خاله جون.

 

آخه تو کدومشونی؟؟؟

                          niniweblog.comniniweblog.com   

 

 

مواظب خودت باش خوشگل خاله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
28 مهر 91 15:19
ای جانم. مبارک باشه. منم حدود 2 سال پیش همین حس و داشتم. نی نی خواهر منم الان 1 سال و نیمشه و خالش(که من باشم) کلی ذوقش و می کنم. به من هم سر بزنید


آره خیلی کیف داره خاله شدن... البته خواهرم زودتر از من خاله شد!
مهسا
28 مهر 91 15:20
وبلاگ نی نی خواهرمم اینجا نوشتم
مهسا
28 مهر 91 15:21
حالا چند ماهش هست این نی نی ؟


4 ماه و نیم...
ریحان
28 مهر 91 23:27
ای جانم عزیزم.
خدا حفظش کنه. منم تازه رفتم تو 4 ماه.


ممنون ایشالله خدا مواظب همه ی نی نی های توراهی باشه و صحیح و سالم پا به این دنیا بذارن و بیان تو بغل ماماناشون