دنیای خالهدنیای خاله، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

آبنبات خاله + حبه ی انگور خاله

خواب های شیرین

1391/9/19 22:45
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خاله

یه چیزی میخوام بهت بگم هی یادم میره... اینکه مامانت خیلی خوابتو می بینهفرشته خیلی خوبه خوش بحالشخیال باطل من اصلا خواب بارانو نمی دیدمناراحت یه احساس خوبی به آدم میده برای دقایقی هم که شده طعم خوب در آغوش گرفتنت رو می چشهبغل

انشالله به سلامتی بیای توی بغلش. ما هم روی ماهت رو ببینیم عزیز خاله.

تو دل مامانی خوش بگذره دنیای منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شاه نی نی
22 آذر 91 16:28
ایشالله خاله اش زود میبینش . ممنون که سر زدی بهم .


ایشالله...
خواهش می کنم.
مامان عاشق
23 آذر 91 8:42
اخیییییییییییییییییییی
من عاشق این خواب دیدن هام


مامان چند تا فرشته
25 آذر 91 16:07
الهیییییییییییییی
خیلی مبارکه @};ادم که خاله میشه احساسش لطیف تره تا مامان میشه نهیکم خوشحالتره شاید برای اینه که مسئولیت نی نی با یکی دیگست چلوندنش با دور و بریاست
من فقط یکبار خاله شدم خواهرم که منو دید زدم تو کار جفت توبه کرد


خیلی ممنون
آره دیگه تا حالا زحمتش با ما بود چلوندنش با خواهرم حالا جاهامون عوض میشه... آی حال میده...
الهام مامان رامیلا
1 دی 91 20:04
سلام عزیزم خوبید خوشید باران جان خوبه
آره عزیزم اومدم اینجا ولی بخدا اینقدر دیر به دیر می یام نت که شرمنده شما هستم انشالله خواهر عزیزت به راحتی زایمان کنه و این خوابهای خوش به واقعیت تبدیل بشه


سلام ممنون الهام جان که اومدید رامیلای عزیز رو از طرف من ببوسید واسه خواهرم و همه ی مادرای آینده دعا کنید
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 22:33
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O
انشااله طعم بی نظیر بغل گرفتن نی نی نازتو می چشی عزیزم.


ممنون که اومدید. شناختید منو مامانی؟ نی نی خودم نیست ها نی نی خواهرمه...
آرینا جونو از طرف منو باران ببوسید
مامان عاشق
7 دی 91 19:03
و اینک ما شما رادعوت میکنیم به دیدن سیسمونی گل دختر
محيا كوچولو
8 دی 91 22:00
ايشالله بزودي مياي پيش خاله و دخترخاله جوني و از نزديك همديگه رو ملاقات ميكنيد


ممنون محیا جون
مادر باران
19 دی 91 8:58
واقعا لطیف و دوست داشتنیه اینکه آدم خواب بچه ای رو ببینه که دوست داره زودتر ببینه چه شکلیه منم خواب دخترمو قبل از بدنیا اومدنش دیدم که وقتی بیدار شدم فقط مژه هاش یادم موند


چه جالب... برعکس من هیچ وقت خواب بارانو ندیدم